Nyitás-zárás jelentés naplózása
A nyitás-zárás jelentések a riasztó rendszer be- és kikapcsolásának jelzései. Ezzel ellenőrizhetővé válik, mikor történt az objektum nyitása, vagy zárása.
A szolgáltatás igénybevételének feltétele, hogy a rendszer telepítésekor, vagy utólag felprogramozásra kerüljön a jelzések elküldése a távfelügyeleti központba. A regisztrált jelentéseket az előfizető havonta kapja meg postán, vagy személyesen. Segítségével például kideríthető az alkalmazottak munkaidőn kívüli bejárása.
Lehetőség van olyan kód beállítására is, amellyel csak bekapcsolni lehet a riasztót. Ezt kell alkalmazni olyankor, amikor a berendezés bekapcsolását mások előtt kell elvégezni, vagy ezt kaphatja a takarítást végző személyzet.
Tiltott intervallum figyelés
Az előfizető meghatározhatja, hogy bizonyos időpontokban senki ne tartózkodhasson az őrizendő objektumban. Ha a megjelölt időszakban az ott tartózkodásra utaló jelzés érkezik a távfelügyeletre, a diszpécserek haladéktalanul értesítik az előfizetőt, illetve az általa megadott személyeket, szervezeteket.
Zárás elmaradás figyelés
Az előfizető által meghatározott nyitvatartási időben szereplő zárás elmaradása esetén a diszpécserek haladéktalanul értesítik az előfizetőt, illetve az általa megadott személyeket, szervezeteket.
Betörésjelzés
Azonosítani lehet a behatolás pontos helyét és idejét, érzékelőnkénti lebontásban. Ennek feltétele, hogy minden érzékelő külön zónára kapcsolódjon a központban. Ilyen esetben, a MABISZ előírása alapján, szólni kell a szirénának.
Támadásjelzés
Ez esetben nem szól a sziréna, csak az ügyeletre megy jelzés (hangos riasztáskor pánikba eshet a támadó, ami az esetek többségében agresszív magatartást válthat ki belőle). Ez a szolgáltatás nem működik hagyományos rendszerek esetén.